CUM RETURNEZ UN PRODUS?
În continuare sunt descrise instrucțiunile pe care trebuie să le urmați în cazul în care doriți să returnați un produs achiziționat prin intermediul site-ului www.fastmetal.ro.Aceste instrucțiuni sunt prezentate pentru a simplifica detaliile descrise în Termenii și Condițiile site-ului, care au statutul de contract la distanță și care definesc drepturile și obligațiile fiecărei părți. Acestea au fost acceptate de dumneavoastră în momentul în care ați utilizat serviciile site-ului www.fastmetal.ro
Pentru a efectua returul unui produs, puteți urma instrucțiunile de mai jos:
trimiteți un email pe adresa comenzi@fastmetal.ro cu titlul-Retur comanda conform facturii de achizitie.
mesajul trebuie să conțină următoarele detalii folosite în momentul plasării comenzii: nume client, număr de telefon si denumire produs.
mesajul mai trebuie să conțină și: motivul returnării și modul în care doriți să efectuați returul (returnarea contravalorii produsului sau înlocuirea produsului/schimb). Dacă numărul de telefon pe care doriți să fiți contactat este diferit de cel care a fost folosit când s-a efectuat comanda, vă rugăm să-l menționați în interiorul mesajului;
în cel mai scurt timp posibil veți fi contactat, telefonic sau pe email, de către unul dintre consultantii nostri. Acesta vă va informa care sunt pașii necesari pentru returnarea produsului.
Mențiuni suplimentare:
produsul trebuie să nu conțină semne de uzură sau consum. Produsul trebuie împachetat corespunzător, cel puțin într-o altă folie, pentru a nu se deteriora în timpul transportului, astfel încât să nu prezinte urme de deteriorare cauzate de împachetarea deficitară;produsul trebuie returnat cu toate elementele componente,neprimirea integrala a acestora va atrage dupa sine,nerambursarea banilor;
vă vom transmite adresa la care trebuie să trimiteți produsul odată cu înregistrarea cererii de retur;
expediați tot ccea ce tine de produs printr-un serviciu de curierat rapid la alegerea dumneavoastră (cu exceptia serviciului de curierat-Poșta Română), achitați taxa de transport și specificați valoarea de ramburs: 0 (zero);
trimiteți pe adresa de email contul bancar în care solicitați restituirea contravalorii produsului (în cazul în care ați ales plata ramburs). Dacă plata s-a efectuat prin transfer bancar (ordin de plată), suntem obligați să vă restituim banii în contul din care s-a efectuat plata; (costurile aferente serviciului de curierat nu sunt returnabile).*
conform legii, avem obligația să vă restituim banii în termen de 30 de zile de la primirea produsului;
conform OUG 34/2014 aveți dreptul să returnați orice produs în termen de 14 zile de la primirea acestuia prin curier. Retururile care depășesc această perioadă pot fi efectuate numai dacă îndeplinesc condițiile de garanție ale produsului / serviciului.
POLITICA DE RETURN A PRODUSELOR / SERVICIILOR COMANDATE
Costul returului și/sau al înlocuirii produsului va fi suportat de SENDONE SRL doar în cazul în care produsul livrat este defect sau diferit față de cel comandat.
În acest caz,costurile de transport revin în responsabilitatea Utilizatorului/Cumpărătorului.
CONDIȚII PENTRU CEREREA DE RETUR:
SENDONE SRL își rezervă dreptul de a investiga orice cerere de retur și de a nu da curs cererilor de retur frauduloase sau abuzive care se produc după: consumarea/ prestarea/achiziționarea bunului sau a serviciului.
Rambursarea banilor se face exclusiv în contul bancar pe care clientul ni l-a adus la cunoștință(costurile aferente serviciului de curierat nu sunt returnabile).*